Üzemeltetés

Ha bizonytalan benne, hogy hatékonyan működik az informatika a cégénél, vagy csak információkat szeretne kapni miként működtethetné költséghatékonyabban az informatikai környezetét!

Az elmúlt években számos olyan - kis és közepes vállalkozások számára is elérhető - informatikai megoldás került elérhető közelségbe, amelyek bevezetésével és tudatos használatával jelentős emberi erőforrás és költség megtakarítása mellett hatékonyabb üzletvitel valósítható meg.

Partnereink egyedi igényeinek minél rugalmasabb kiszolgálása érdekében a hagyományos üzemeltetési tevékenységek helyett olyan speciális területekre specializálódtunk, amelyek valós, gyors és kézzel fogható üzleti megtérüléseket garantálnak mindenki számára.

Általunk kínált informatikai környezet optimalizálási lehetőségek:

  • BIZTONSÁGOS FILE TÁROLÁS
    Amennyiben partnereink nem rendelkeznek központi file szerverrel és központilag kezelt elektronikus dokumentumokkal. Ennek a működési modellnek a kockázata, hogy egy-egy munkaállomás meghibásodása esetén nincs semmiféle garancia arra, hogy a meghibásodott PC-ről a rajta lévő, üzletileg fontos dokumentumokat, programokat vissza lehet állítani. Ezért olyan megfizethető áru, központi file tároló megoldás bevezetésére és az üzleti folyamatok optimalizálására szoktunk javaslatot tenni, amely az előbb felsorolt kockázatokat minimálisra tudja csökkenteni, illetve az egyes állományokat központilag elérhetővé és menthetővé teszi
  • OPTIMALIZÁLT NYOMTATÁS
    Számos esetben előfordult, hogy a partnereinknél meglévő asztali nyomtatók, scanner, fax és fénymásoló eszközök elavultak, üzemeltetésük és esetleges javításuk már nem költséghatékony. Az eszközök nem támogatják a hálózatos működést, így nem biztosítható, hogy mindegyik nyomtatásra használt eszköz bármelyik PC-ről elérhető legyen.
    Ezekben az esetekben olyan költséghatékony – a tervezett felhasználási igényeknek megfelelő – multifunkciós eszközök beszerzését szoktuk megtervezni, amely több eszköz használatának egyidejű kiváltását teszi lehetővé, valamint jelentős mértékben csökkenti a nyomtatással, másolással és faxolással kapcsolatos üzemeltetési és fenntartási költségeket.
  • INFORMATIKAI ESZKÖZPARK KARBANTARTÁS
    Számos esetben a meglévő PC állomány, informatikai hálózat, jogosultsági rendszert nem dokumentált, üzemeltetési kockázatokat hordoz magában.
    Ilyen helyzetekben javasolni szoktuk, hogy a meglévő teljes informatikai infrastruktúra kerüljön felmérésre, elemzésre és szükség esetén kerüljenek beszerzésre azok a hiányzó informatikai eszközök, amelyek biztosítják a magasabb szintű üzemeltetési biztonságot. Valamint kerüljenek kialakításra azok a szabályok, amelyekkel a megfelelő jogosultsági beállítások is érvénybe léptethetőek.
  • TELEFONHÁLÓZAT
    Az analóg rendszerű telefonközpontok, telefonhálózatok manapság már elavultnak tekinthetőek. Üzemeltetésük sok kockázatot és problémát hordoz, illetve kevésbé lehetséges újabb, a jelen kor igényeinek megfelelő szolgáltatásokkal felruházni a rendszert. A meglévő telefonhálózat üzemetetési környezetének felmérését követően szoktunk javasolni egy közös egyeztetést annak érdekében, hogy meghatározzuk milyen költségtakarékos, hatékonyabb, újabb, IP alapú rendszer bevezetése jöhet számításba, amely sokkal hatékonyabban és költségtakarékosabban tudja kielégíteni a partnereink igényét.
  • DOKUMENTUM KEZELÉS TÁMOGATÁSA
    Cégünk foglalkozik egyedi alkalmazások fejlesztésével is. Az elmúlt időszakban már több helyen találkoztunk azzal az üzleti problémával, hogy mennyi időbe és bosszúságba kerül egy-egy beérkezett hivatalos levél, dokumentum, email, fax megtalálása, valamint mennyi olyan dokumentum veszik el a mindennapi működés során, amely évek múltán kritikus fontosságúvá válhat. Az ilyen kritikusnak tekinthető helyzetek kezelésére szoktunk egyedi fejlesztésű informatikai megoldásokat javasolni.